Пребарувај по блогот

28.12.07

ИНСПИРИРАНО ОД НЕИНСПИРИРАЧКАТА ДОСАДА НА НАШАТА ЗАБАВНО-ЧУДНА РЕАЛНОСT

Бо, бо, бо...
Се чувствувам некако... Шознам...
Позатуцан не сум се чувствувал... Добро де, мож' сум се чувствувал, ама ај... :)

Ј*бига... Немам шо' да праам... Онака ми е...
Последен ден од пола-учебна година...
Се думам шо' да пишувам...

Нешто за мене... Јас во изминатата 2007?
Пфф... Се смеам... И онака излегов од мода :P... Немам друга работа па овде да ја истурам мојата синусоидна функција f(емоции x ratio), чиј график е не непрекинато калдрмаст на интервал (-бесконечност; 28 декември], туку со мали прекини и дрифтања кај јануари, март, јуни, јули, октомври (можда' заборавив некој месец), во чии интервали левиот лимес шиба' рапидно во +бесконечност, а десниот контра удолу' во -бесконечност...*
Али у к*рац... И покрај се', писмената по математика ми беше 4ка не заради тешки срања со бесконечности, туку заради то' шо често сум глуп, и заради глуп корен од 3то одд...
Е ајде де... Не боли...

Ај едно резиме на полугодиево...
Учебна ко учебна... Последна-најлесна, така велат барем... Така и испадна (со мали/големи заебанции на пола-крајот, кој како перцепира - индивидуално). Се думам нешто поконкретно, шо' би ги опишало овие 4 месеци... Ми се врти во главава државната матура и сета таа фама околу неа... Ама у к*рац нека иди и државна матура и се'... Преку гла' ми е од то'... Полагаме-полагаме... Одиме во Европа-к*р одиме, ама ај... И најпосле ми блицна сијалицава, и најдов баш то' шо' веродостојно, со голема доза на реален-семи-иронизам, стилски во терк со модерната евергрин литература, би го опфатила нашиот „прекрасен“ тинејџерско-образовен живот.

Вели вака:
*

ИНСПИРИРАНО ОД НЕИНСПИРИРАЧКАТА ДОСАДА НА НАШАТА ЗАБАВНО-ЧУДНА РЕАЛНОСT


Тралала Сама си го барала!!! Си го нашла или не??? Прашање е сега.
А дали е задоволна од то шо си го нашла?

Е... Во следната епизода на „Та шо си го барала“

Е, та си го нашла з’ш ајфеловата кула желе служела. А мадриганите со хацајски кокоси табла играле. Rolandihno со Лепотицата, оти бабами пија ракија и директоро јади г*мна трици и слама. Глоцева пишува, јагодите растат, а снегот пајџа. Ланецот е сив, шупата зелена а нашата тага долга и заеднички делена. Шалот и беше црн, забите жолти големи а cannabis-от мирисаше наоколу. Слаткарницата со слатките з’ш Рамбо е појак од Терминатор, А Буш во грмушката – КАКА. Милан има Митре, Ангеле, Марија, Стојмирка, свите, з’ш скопјанчишчана дечкото го гледал. А јас мислам на ајвар со сирење. Пере зуиииии... Пере пука... Прашината валка. The Secret владее со светот на пантомимата. Прилеп тоне, во шлаг од цименто. А смеата на жабите и мирисот на луѓето се ширеше низ нашиот К.П. Дом. Протрезите од мармалад со вкус на лути пиперчина во Аудито. Ливадата се портокалосува, трнорушките зеленеат. Нашиот xXx брка мажи.

Е се е така нормално, секојдневно, досадно Кај нас.

(со мали исклучоци)


То е то... Сега ме смрзи...
За крај, нека ни е среќна и бериќетна оваа 2008 година, и нека...(се пулам' во саатов - 16:16... аааа... има нешто овде)...и нека ни донесе здравје и успех во учењето, а на старите успешно работење...

Ај бе доста е, у к*рац...

_____________________________________________
*
види математика за 4та година, тема 1: низи и прогресии; тема 2: функции. гранични вредности на функции.

**
ОГРОМНО ИЗВИНУВАЊЕ ДО АВТОРОТ НА ТЕКСТОВ ЗАРАДИ НЕОДОБРЕНО КОРИСТЕЊЕ НА ИСТИОТ.
ДЕНЕС СИТЕ КРАДАТ, И НИКОЈ НИКОГО НЕ Е*И.
ЈАС СУМ ВО КАТЕГОРИЈАТА:поштенилујџе И КАЖУВАМ ДЕКА ОВА СИЛНО СРАЊЕ НЕ Е МОЕ ДЕЛО (без разлика дека би сакал).
АКО ИМА РЕАКЦИЈА, ТЕКСТОТ ЌЕ БИДЕ НАВРЕМЕНО ОТСТРАНЕТ ОД ОВОЈ БЛОГ САМО ЗАРАДИ ПОШТОВАЊЕ (писатело' ми е дамнешен колега, пријател).
ИМЕТО НА АВТОРОТ ЌЕ БИДЕ ЗАЛЕПЕНО ДО ТЕКСТОТ ДОКОЛКУ ТАКА БИДЕ ПОБАРАНО ОД ИСТИОТ.
2007, All Rights Reserved.

21 коментар:

Анонимен рече...

Мразам да ме вивнуваат во облаци па да паѓам како гомно,
Совршен дочек на новата година а усран остаток ..
Ги мразам сите шовинистички срања кревања на носови кои се најполни со Цу**и и газови со срање...
Ма ј****а животов е таков....Сепак има прекрасни моменти..
Бајдавеј:Среќна Нова год

Анонимен рече...

Zosto...

Posuvscvuvav deka na nekogo sakas da mu kazis nesto so ova... Se lazam ?

Анонимен рече...

Bo,bo,bo...
Uste poveke ke se custvuvas pozatucano.
Daj be tomi,go izgubi seto dostoinstvo,vo ljubovta dozvoleno e se, ama dostoinstvoto ostanuva.
Se izgubi ,ne si poveke interesen, ne si toa so bese, ili so se pretstavuvase, so e ova sapunica profile comments. A, jishan zafilmuvanjeto...bo,bo,bo.Pazi, veke si na kolena, a, filmadziite se tuka okolu tebe!Te zalam,izvini!

Unknown рече...

...хмм...

ме заинтересира ова...

Unknown рече...

...баш ме интересира кој е толку заинтересиран и загрижен за мене...

...го почитувам мислењето, во секој случај.

Анонимен рече...

I LOVE YOU

Анонимен рече...

Mene seuste ne mi odgovori ?! Vtor komentar od gore ?

Unknown рече...

А... Да му кажам нешто на некого со ова?

Хмм...

Дај поконкретно нешто... Сеуште незнам шо' да ти одговорам...

Анонимен рече...

Хмм... Јас како личност, која (кхм) би рекла дека те познавам... почувствував дека сакаш некого да посочиш т.е да му укажиш на некој нешто со текстов...

Грешам ?

Unknown рече...

Јас како личност, која (кхм) би рекла дека те познавам...

КХМ...

самиот наслов на текстот кој го напиша мојот драг колега гласи: ИНСПИРИРАНО ОД НЕИНСПИРИРАЧКАТА ДОСАДА НА НАШАТА ЗАБАВНО-ЧУДНА РЕАЛНОСT

...

би можел истиот да стои и на „поУстов“...

Едно прашање:
- дали НАВИСТИНА ме познаваш?

Друго прашање:
- дали НАВИСТИНА познаваш некој?

Трет заклучок:
- забегав сега, престанувам овде... :)

Unknown рече...

...бај д веј, да не речиш не ти одговарам на прашањето...

текстов не го пишував со некаква намера за некој да го „чита меџу' редој'“, али ок е...

секој си го интерпретира онака како шо' сака...

па ако некој се пронајди во него, би ми било мило и драго...

Анонимен рече...

Oстајте го Томислав....
Да си ги гледаме сите своите работи...зашто само така ќе постигнеме нешто во животот...
А ..добро е да знам дека и за некој др сето е неинспиративно,чудно,досадно...можеби зашо веќе мн добро го познаваме онај чаршиски живот па нема нови ствари кои би ни биле интересни..
Инаку лицемерието е се поприсутно во нашата мила гимназија..

Анонимен рече...

Сум грешел/а изгледеа.

Нема врска.

Си имал подобри текстови.

П.С Многу се возбуди некако при одговоров...

Томи says :
Едно прашање:
- дали НАВИСТИНА ме познаваш?
...............................

Се надевам дека те познавам, бидејќи така те чувствувам.

Томи says :
Друго прашање:
- дали НАВИСТИНА познаваш некој?

Преминуваш во иронија... а тоа вооптшо не ми беше намерата...

Знаеш дека ги обожавам твоите текстови ...

Из ит ок ?

Unknown рече...

Итс ок?

А со одговорот...
Така ми дојде...
Така се чувствував... Возбуден... :)

btw,
мило ми е шо ти се бендисуваат моите текстови, а ова беше така... дело инспирирано од неинспирирачката досада на нашата забавно-чудна реалност. ;)

А ..добро е да знам дека и за некој др сето е неинспиративно,чудно,досадно...можеби зашо веќе мн добро го познаваме онај чаршиски живот па нема нови ствари кои би ни биле интересни..
Добро бе, стварно... И јас се прашувам - не е малце рано за се да ни стани неинспиративно, вакво, такво...?

Инаку лицемерието е се поприсутно во нашата мила гимназија..
Хмм... А нешто ново?

Unknown рече...

дали НАВИСТИНА познаваш некој?
немав цел да прикажам некаква иронија, туку... дали стварно се познаваме самите себеси, и дали стварно ги познаваме и другите околу нас... оти, да, секојдневно комуницираме со луѓе, и да, дел од нив ги гледаме веќе цел живот, но...
дали НАВИСТИНА ги познаваме?
зарем некој немаше кажано „Боже, чувај ме од пријателите, од непријателите можам да се чувам сам...“ ...или така нешто... (море пак забегав) :)

Анонимен рече...

Се повеќе и повеќе ми се допаѓаш како персона.. верувај! Вакви размислувања се ретки. Би можел/а да седам и да те читам цела ноќ. Зошто? Можам да кажам дека многу подобро знаеш да ги искажеш работите на хартија... НЕ да ме сватиш погрешно, да мислиш дека во реалност си поинаков, али ова шо го пишуваш сега, денеска останува засекогаш И е навстина посебно, интересно, и поубаво од она што претходно си го кажал... Сигурноима причина некаква... :)

А за то, дали е малку рано за се да ни стани досадно...?

Мене лично, можеби некои мали работи... Но има толку милиони работи низ светов, на кои не сум помислил/а па камо, да ми се досадни... така да ...

А за лицемерието... хаха секогаш постоело, не само во гимназијава, туку општо ва нашиов така наречен портарски град.

Али немаме гајле... Че помини... Шо не поминало ебаго.

и така...

Ако имаш друга тема да си позборуваме... Само пиши..

Секако неам шо да прам...

Анонимен рече...

Е бро за разлика од другите овие твои неколку реда ми се допаднаа како ништо до сега. Незнам дали заради тоа што ме потсети на трендо. Или заради тоа што на момент го гледам онај Томи кој што знам дека постои некаде. Но одамна не го гледам во јавност. А и текстов ми е мн позрел, незнам..... По Томи о по полнолетен од речиси се до сега на блогов. Незнам турбо-фолк, излегување ова она. ( со чест на исклучоците). Искрено се надевав дека барем ти не затупи од сите нас помали или поголеми потенцијали на нашево fucking општество. И сеуште верувам дека е така но... Ти си знајш најубо. Искрено гледајчисе себеси, тебети и мн фаци кој шо се знајме и ги знајме одамна, свакам дека никој никого не познава. Ако само помислиш колку револуционарни промени ни се има случено во нашиов живо ќе сватиш дека прво не се познаваме себеси а камоли некој друг. И немој да се плашиш да забегаш на моменти зш само ако се оддалечиш на момент ке станиш доволно способен да избегаш од сотатокот, кој како гравитација од 4G те влечи накај себе. Хмм... А таа лицемеријата... ТАа не е одлика на нашиот град. Таа е одлика на светот кој што го вртат парите и моќта. Така што не треба да се плашиме од неа само да научиме да ја користиме. Таа год пауза искрено ни треба за да го одбегниме тој краток момент кога мислиме дека немаме инспирација. ДА мозеби да немаме но тоа е поради маргинализираноста во која што живееме благодарение на местово во кое што не фрлил fucking штркот. И мн е важно дали си во мода кога ќе се видиш во огледало, а на таа писта никогаш не си демоде. Искрено , другарски, како некој што те познава во доволно варијанти за силно да верува во твојата голема вредност. Не ми се допаѓа она што го гледам од тебе последниве неколку месеци, амо можеби и година. Според мене премнгоу се шмизлаш на моменти. Само не е тоа важно. Важно е дека од градов заминауваме за некој месец. И тоа е почетокот на реалиазцијата на нашиот огромен потенцијал. Три пати ура за нашата светла иднина.

УРА УРА УРА :):):):):):):):):):)

Анонимен рече...

Знам дека забегав. Ама се обидувам да бидам хакер и испив 4 кафина во 3 саати и седам на компјутер ко ненормален така шо сите овие редови од претходно се нуспојава на моето 4годишно затупување. Сепак, знам дека за 10год. на 10годиснина од матура, ко че се собериме од сите страни на светов, ке видам толку мн успешни фаци шо на никој нема да му се верува. Секој од нас си е спасител на својот свет.

П.С.
Ни фалат вакви фаци како тебе во градов. а шо е најстрашно во генерацииве шо идад ги нема ич.
Само немој да помислиш нешто лошо. Се е најдругарски шо кажав. И покрај тоа шо некои работи кој шо ги напрај мн ми сметаат...
ПОЧИТ БРО

Анонимен рече...

Searching for something unique ..there are all copies ...
Dissapointed,,,we share hate...not trust...we share only fuc**ng frustrations ....
J have love in my heart...but there are just a few not enaught people who deserv love from this clear heart..

Unknown рече...

Се повеќе и повеќе ми се допаѓаш како персона.. верувај! Вакви размислувања се ретки. Би можел/а да седам и да те читам цела ноќ. Зошто? Можам да кажам дека многу подобро знаеш да ги искажеш работите на хартија... НЕ да ме сватиш погрешно, да мислиш дека во реалност си поинаков, али ова шо го пишуваш сега, денеска останува засекогаш И е навстина посебно, интересно, и поубаво од она што претходно си го кажал... Сигурноима причина некаква... :)
...поштуем...ако е искрено..

Незнам дали заради тоа што ме потсети на трендо.
...ова беше доста голем комплимент за мене, бро... Поштуем...ако е искрено...

Ако само помислиш колку револуционарни промени ни се има случено во нашиов живо ќе сватиш дека прво не се познаваме себеси а камоли некој друг.
...реално. Се согласувам со ова... можда на сета таа анархија шо' владее во нас ги исфрла како производ ваквите „трендовски“ текстови :)))... али, мислам дека е време да престаниме да ги запознаваме детално останатите околу нас и да пробаме да се спознаеме себеси.. можи че' ни биди поубо за сите..

И мн е важно дали си во мода кога ќе се видиш во огледало, а на таа писта никогаш не си демоде.
...фала бро, ама не секогаш таа мода те прави во мода..конкретно, мислам дека исчезнаа некои работи кои ме исполнуваа и кои ме правеа ангажиран, и кои ги работев така, чисто за душа...се плашам дека влегувам во свет на дебилство и комерцијала, кој реално, на денешницава е баш во мода...ама не кај мене...можда сето ова е последица на то дека растиме и поинаку ги доживуваме работите околу нас...појма немам, битно на моменти не се познавам ни самиот себеси...да не биди многу лично ова, мислам дека и на голем број од останатите на оваа возраст му се случува ова, без разлика свесно или несвесно..

Три пати ура за нашата светла иднина.
УРА!!! УРА!!! УРА!!!

Сепак, знам дека за 10год. на 10годиснина од матура, ко че се собериме од сите страни на светов, ке видам толку мн успешни фаци шо на никој нема да му се верува.
...од твоја уста до Божји уши...

P.S. ме бендиса коментаров, бро... детален, без влакна на јазикот се надевам, критичен, крвав... :)

CeE рече...

"Ljubam se shto samo sonishta ima.Imam gradina so cvetovi shto ne postojat."