Пребарувај по блогот

8.2.08

Црвчиња


Има денови во кои седам вака, се пулам' во тастатурава, слушам некоја тврда музика која ми ги пара тапанчињава, чувствувам како копаните шо' предмалку ги јадев „спаѓаат“ во стомаков, тепам време по месинџер и паралелно главоболкава ме убива, а нафтата ми врие во желудников...и во мозокот...паралелно...

...а да... и си ги хранам црвчињата во најдлабокиот дел на мојот хард-диск... нека ги...

Е, во тие денови, ми идат мисли (не би ги нарекол негативни) за шаблонот на функционирање на нашиов овдешен животен стил, со сите предности (!?!) и недостатоци... Можда' ова шо' го пишувам е последица на збиднувањата во мојата „работна“ околина, ама сеуште не сум сигурен за да го потврдам ова мислење... Така да, сето ова шо' го читате сфатете го како глупа' филозофија на секојдневието...

Сите кои ме хранеа со бензинот пред да го распалам овој оган би ги поистоветил со црвот, кој и тебе ти јади од хард-дискот...

Да разгледаме малку:

  • Црвот е направен од друг, за да му наштети на твојот компјутер, а преку тоа да ти наштети и тебе.
  • Пакостите на црвот можеш да ги осетиш најчесто ненамерно, од радозналост, од експонирање, или заради тоа што си направил некое добро дело по кое сите те знаат.
  • Кога еден црв се вгнездува во твојата околина, го споделува задоволството со останатите другарчиња.
  • Црвот толку добро се адаптира на средината што просто е невозможно да го препознаеш меѓу останатите.
  • За да го препознаеш и избркаш црвот, ти треба некој добар „детектор за црвја“. Практично - таков и не постои.
  • Црвот со неговите глупости ти го одзема најзначајното нешто во твојот живот - времето.

Има уште еден куп слични карактеристики кои би ги набројувал, само немам време...

Пробав да се борам со црвјата и да ги избркам... Ама поради фактот што нивниот број е ненормално голем, а нивната ефикасност ненормално.....ефикасна, најдов покреативен начин да се справам со нив - ГИ ХРАНАМ!

И додека ти млад читателу, го трошиш времето на овие неколку реда пишана литература, размислувајќи како понатаму со своите проблеми, нападнат од црвчиња (свесно или несвесно)...немој да си се зафатил со блогирање - ризично е.

Бај д' веј, им благодарам на сите оние кои ми го ширеле маркетингот во погорните редови во институцијата без мое знаење, без да направам било каква активност.

Се читаме наскоро...
А јас одам да пијам нафта... и да земам храна за црвја...

25 коментари:

Анонимен рече...

Му го сакам шеширон од црвчено, заборајв како се викаше де... Аууу сомбреро, нели? Уфff, од кога сакам ваква капа.

Бро се зафилмав.

Ме бендиса тестов, онака ми изгледа набрзина напишано, ноншалантно, без многу размислувања, па камо ли чувства...

Ако дојди кај мене некое вакво,црвченце, вака че му речам....

Олааа амиго, ке пасааа?? Ми каса, ес ту каса.... Аделантеее!!

:]

Анонимен рече...

tomi super e seto ova,ama daj nesto pointeresna tema postavi,se glea ti treba inspiracija,ja nemas poslednive meseci.najverojatno toa ti e glupavoto sekojdnevie i ista sema,ama ja mislam deka ne moze da bide monotono,osven ako ne si go napravis sam.....toa ti...zivot..ahhh.....sakajte go i prifatete go,kakov i da e i,najvazno,KREIRAJTE GO!!!

Unknown рече...

хехехе...

да, да...

така е...

САМИ СИ ГО КРЕИРАМЕ ЖИВОТОТ! :)

...само, ова ми е празнење...ако кажам конкретно на шо' се однесува текстов, нема да биди то'-то', а и би имало можност да го јадам -PEEP-..

..така да..ми одговара вака...

peace

Анонимен рече...

abe tomi, tomi...

Unknown рече...

шо'?

Анонимен рече...

Поубо е да кажиш на што мислиш конкретно без влакна на јазикот.....:)

Butterfly рече...

Auuuuuu....Tomi???

Poleka bre aman!
Ne se nerviraj tolku mnogu,gubis nervni kletki sto ne se regeneriraat.

Ne se sekiraj,ponekogas takvite crvi sami se unistuvaat ili da ne recam (samounistuvaat) :)

Tvoeto ke si dojde, ti samo uzivaj i posmatraj od strana.

Veruvaj mi!
Znam sto zboram!

Анонимен рече...

nisto samo gledam kako se nerviras...
sovet: nemoj da gi hranis ni da gi tepas.... ednostavno zaboravi gi

Анонимен рече...

problemot se javuva koga ke pomislime vo koja situacija sme nie:nagrizuvaci ili nagrizenite?
koga razmisluvam za toa stvarno me lazaat mornici i se zamisluvam malku kolku od nas bi si go postavuvale istovo prasanje kako tomi sega...
dali e tolku lesno da se ignorira toa?

Unknown рече...

Да кажам право, полесно ми е сега, кога негде се „истурив“, т.е. овде...

Ако ги заборавам, тогаш, во некој нареден момент, чашата би се прелеала... а тоа е полошо...

Јебига...
Shit happens...

By The Way, да... се шо' е наше че' си дојди... :)))

Анонимен рече...

Epa bogami, imas pravo shit happens...
Samo nemoj tolku brzo da se otkazuvas i da vikas epa..."jebi ga"

Ajde,samo uste malce. Mnogu si blisku do krajot.

Анонимен рече...

Mrazam dvolicnost, mrazam vakvi tvoei postovi... Ali sepak go obozavam naciinot na koj mu prostapuvas na rabotite...

btw seuste se cudam do koga ce terame jas i ti vaka?

pozZ

Unknown рече...

?

...можи попрецизно?

Анонимен рече...

ne... izlisno e...

Toa e..

Unknown рече...

...

ако така мислиш...

„Mrazam dvolicnost, mrazam vakvi tvoei postovi...“

do koga ce terame jas i ti vaka?


се знаеме?

Unknown рече...

btw

ЗОШТО мразиш ВАКВИ мои постови?

Анонимен рече...

Dali tie crvcinja navistina postojat, a nie ednostavno sakame a nemozime da gi izbegnime...

A sepak, onaka... Se pravite COOL pred site... Se e OK... Se e...
A sepak ne e...

Dali mislite deka vremeto leci...?
Dovolno za da gi izbrka?
Dali ja imate pocustvuvano presata koja nemilosrdno pritiska na levata strana od vasite gradi?
Nemilosrdno... A sepak slatko... neodolivo, magicno i pred se prekrasno...

Dali se znaeme? Mozebi. Da, me znaes kako edna pojava, kako licnost koja pominuva do vas, kako... obicen smrtnik

Анонимен рече...

dzabe ti e se, ko Marija pak te izneveruva...


hahaaahaa

Анонимен рече...

more more....


znaci so ne seta po zemjava...

lugevo ce umrat od ljubomora.
daj pocnete da si gledate za sebe malku, i koncentrirajte na toa vie da se stabilizirate i da pocnite da si go ziveete vasiot zivot...

mislam ako tolku vredam nekoj da se zamara so mene.. togas jebiga neka se zamara... samo neka kazuva pokonkretno.. veke ko izneveruvam neka se znaj so kogo...

i nemora da se vodi pod anonymus, bas sakam da znam koj znaj tolku mn za mene..

pozz

Анонимен рече...

hehehhehihihii! se iznasmeav do solzi...gi citav od pocetok ovie gluposti do sega.. se bese monotono ..nisto ne komentirav ..gledam deka nekoj konecno se resi da ja razbie monotonijata:)

Анонимен рече...

opaaaa! mi mirisa na vojna...the big question is: .."Dali Marija povtorno go izneveruva Tomi?"
Jas velam ostavete gi lugeto na rajat neka si teraat ,pa vremeto ke pokaze sto i kako...
neznam nisto vo vrska so informacijava osven ova"kade ima czad ,tamu ima i ogan" i "Ljubovta e slepa";)

Анонимен рече...

hiahiahiahiahaihiahiahaiahihihaihai...

Анонимен рече...

moe mislenje e deka malku treba da go svrtime kolceto...

poznavajki go dobro Tomi i na so e sposoben toj, i na koe nivo e negovata vernost jas samo ce recam:
Marija treba da se zaprasa kolku Tomi i e pak neze veren...

Анонимен рече...

ne mi se veruva.....

dobro luge so vi se slucuva???
zar stasavte do toj stepen da se zamarate koj kogo izneveruva a koj ne.. aj ostavete gi i dvajcata neka pravat so sakaat... so ve zasega toa vas?
Tomi jas licno ti garantiram deka se e ok... Nemoj da si se zamaral so ovie gluposti, neznam voopsto zosto dozvoluvas ova da prodolzi...

pozz

Unknown рече...

хахахаха...

си поставивте портарска тема, и - навала!

хахахаха

доста е тресење глупости на овој пост...
менталитетов никогаш нема да ни се смени...

ако сакате да портарите, повелете на (за жал) новоотворениот пост...

доста е овде..