Пребарувај по блогот

29.8.06

там-там! go ahead be gone with it! рам-там

Ехехехееееееејјјј.... Моето блогченце... Again... Одамна го немам видено :-)))... Ок.. да преминам на главното... да си ја изгаснам жедта :-P....



Го знаете типацов, а??? Ама не ми се пишува за него.. Туку за...

Sexy Back...

Кога ја слушнав песнава прв пат, ми беше... безвеза... Не ни знаев дека Justin ја пее... A кога дознав, ми изгледаше уште по-безвеза...
Си реков - заеби....

Ја слушнав уште еднаш...

И уште еднаш...

И... уште еднаш...........

И сега не можам да го оттарасам она „там-там! go ahead be gone with it! рам-там...“ Ептен заразен бит има песнава... Се гледа Timbaland дека е царче... Само.. Муабетов ми беше не да ја фалам песнава, туку... да забележам дека продуцентов го промашил стилот... Баш песнава би звучела 100 пати по... ебачки... ако била dance верзија... house... лесен house... А, патем... и битовите не се распоредени као за хип-хоп, r&b срање... само, поздрав за експериментирањето.... Кул песниче, во секој случај... настрана изведувачот.... Не мислите?

18 коментари:

simonaaaaa рече...

Definitivno NE!Pesnava e za nikade! Da ja pee nekoj drug...sigurno nemashe ni da ja zabelezam...ama ova...ic ne Justin stil pesnava. Covekon veke imase izgradeno nekoj stil a ona sega sto go napravi e sosem razlicno. Kazuvashe deka albumot mu bil nesto izmegu rock i pop. I so napravil bash besmislica.Gi nemam site peni od albumot slusnato...ama ovaa...ne e Timberlake.

simonaaaaa рече...

Ni MAADONA ni ROBBIE odat nakaj elektro pa ni imale nekogas stil...samo nesto se ufilmuaat...vo tugi filmovi.

Анонимен рече...

a be i dvajcata se tiiiiiiit!!!

simonaaaaa рече...

prav si Anonymous

Анонимен рече...

mene mi se dopaga pesnava za mrdanje...ne e Justin style,no nema veza...mene spotot mi se dopaga...
i to.

Unknown рече...

Шо' знам... Мене пак во уши ми влезе... онака... Електронска... пип.. пип пи-рип! :-)

А да... Шо' е со Мадона? Цел нов албум и е "Исповед на Подиумот За Играње"... А и таа ко шо вели Иван имаше свој стил...

А песнава не е од Џастин творена... Гарантирам дека е дело на Тимбаланд... Продуцентот... Тој е доволно избеган за да го направи ова... Имаше и некои електронски звуци на „првенчето“ на Џастин...

Анонимен рече...

abe pesnicevo e ok. elektronika da ali so da se prai u posledno vrme se poveke i pveke se robiva vo music world. Pesnava ne e voopsto u justin stil i mnogu razlicno od oa negovo dosegasno. ali nema veze vazno pesnata vlaga u uvo, hitce e.retko koj podlaboko ja gleda sustinata

Unknown рече...

Па уствари и то' е поентата на (голем број од) денешниве артисти... Да направат дело шо' влегува брзо во глава, се продава уште побрзо и... тап - в конто $999999999999 (отприлика)... Незнам дали листата на евергрин хитови за едно 50-60 години би се зголемила за макар 5-6 нумери... Али јебига... Вакви тешки филозофии - друг пат... А сега - там-там go ahead be gone... :-))

Или ко' Ничката шо' си потпевнува: „Ја бичу sexy girl! Go ahead be...“

:-D

Анонимен рече...

Томи дај бе некоја поинтересна тема оти нема шо да се коментира за оваА

Анонимен рече...

Izvinete ragazzi , vie uopste nemate stil. Madonna e kralica... Mislam d'...!!!! Hello!?
A Robbie e najsrcka, u svaki slucaj vie ste bez ukus.
D'!!!!!!! Mislam ... Neam komentar.
A za Justin? Negovata umetnicka dusa me inspirira da ziveam, mi dava volja za zivot i za da se boram so nepismenite kako vas. Mislam, d'!?

Анонимен рече...

Pa sto ako pesnata ne bila Justin stil? Se probi, taka? Go vrati Justin na vrv, taka? I novite pesni na Nelly Furtado ne se nejzi stil, pa stanaa! Ako prethodniot album bil vo poinakov stil, ne znaci deka ne treba da proizveduva poinakvi pesni vo celata kariera.
A nemoj da mi kazes deka Cry me a river ne e dobra i deka ne stana evergrin...

Unknown рече...

Па Timbaland ги продуцираше и за Нели Фуртадо песните... Значи, не е до пејачот.... :-)

Cry Me A River беше закон, стварно... Првата хип-хоп балада, да не речам...

gio.... само продолжи така... :-)

За нова тема... наскоро... си велам...

simonaaaaa рече...

Abe zarm ne gleate deka to od Gio e seto glupost i ironicno kazano
Glava secam ako tipot/kata bas i go saka Justin...samo go ismejuva

Анонимен рече...

definitivno ti treba nova tema zosto ova e bizarno.

Unknown рече...

Че биди бе... Се брзате за негде?

Анонимен рече...

а за што че биди ако не е тајна

Анонимен рече...

Pa normalno deka novata tema treba da bidi sa famoznata EKSKURZIJA d'! Pa da gi iskazime svoite pofalbi/kritiki i da se ekspres arselvs.

Unknown рече...

Нормално...