Пребарувај по блогот

21.6.06

ШАМПИОНИ!

ШАМПИОНИ!

16 коментари:

Unknown рече...

Јас си навивам! ;-)...

Unknown рече...

АРГЕНТИНА!!!

Ај на ТИИИТ...

Анонимен рече...

tomi da otvoris tema za izborive bas me interesira sto ke kazi rajava za toa.

a za argentina caroj si se nema sto

Анонимен рече...

jas mislam deka Angola ke pobedi,ako veke ne e ispadnata:))))

Unknown рече...

Хм... Мислам дека не е блогов соодветен за политика... А и не се снајдувам најдобро во политикава... Рано ми е... :-)

Unknown рече...

Прашајте го the comrade :-)

Unknown рече...

Мож'да... Мож'да...

Анонимен рече...

Italija are the champions...
barem takov mi rabotnio dres....so da pram mora da se slusa gazdata;))))

Анонимен рече...

Abe mene mi mirisa deka Francija godinava ce pobedi... Brezil ne se pobeduva so lesno...

Unknown рече...

Еех.. Италија ми го направија кефо' вечерва... Ептен!.... Имаше отворена игра во продолженијата... И двете одеа на ризик... Барем оние глупацине нема да ги гледам во финале...

Утре сите за Португалија!!! :-)

За Франција имам да искоментирам нешто... Од каде бе, со влечкање без никаква игра некако одвај до четврт финале стасаа, со Бразил го приредија можи најубавиот меч на првенствово, и сега - оп, финале!?!

Не велам ништо.. Навивам за Португалија сега... Чe' видиме...

P.S. Газда си е газда ;-)...

Unknown рече...

Comrade... Жалам пеер... Сега тебе кој те пииииип со таа твоја Германија... Ај на к**в.....

B-)

Анонимен рече...

Italija are the champions..........slusajteme ko vi velam
;))))))
pozdrav

Анонимен рече...

italia are the best

Анонимен рече...

ha ha ha od ko zavrsi fudbalot

Анонимен рече...

Ako gi pro4itas site komentari 4e vidis deka na 03 juli e prvio komentar za italija....

Анонимен рече...

daj be nova tema!!!!!!!!!!!!!!!!